HTML

Hülyével együtt élni

Van ilyen sztorid? Írd meg: hulyevel(kukac)gmail.com

Friss topikok

Az idegesítő munkatárs

2011.04.01. 06:05 :: hulyevel

„Ödön posztküldőnk e-mailjét Borbálárólannyira elegánsnak találtam, hogy gyakorlatilag szerkesztetlenül hozom le, pusztán két illusztrációval fokozom a hangulatot.


Szervusz!

Kérlek engedd meg, hogy küldjek egy írást, a sorsát majd eldöntöd. Ha megjelenteted kérlek, hogy ne jelöld meg a nevemet, nevezz mondjuk Ödönnek. (nem akartam egy sosem használt fiktív e-mail címet regisztrálni)


Az idegesítő munkatárs

 

Borbála valaha elvégezte a lótetűtudományi egyetemet, ez életének leghangsúlyosabb teljesítménye. Nem is titkolja el, lényét a diplomás - nem diplomás ellentétpár uralja. Míg a diplomásoknak (főleg a lótetűistáknak) mindenből a legjobb jár, addig ez természetesen nem vonatkozik a középfokú végzettségűekre. Kedvenc mondása egy nehezebb élethelyzet kapcsán (érts ezalatt egy hosszabb megvárakoztatást, vagy egy bolti affért az eladóval): -Egy lótetűistával ezt nem lehet megcsinálni!!!

Nézzük Borbálának, ennek a magasan képzett értelmiséginek a mindennapjait, a kollégákra gyakorolt energiavámpírizmusát:

  Bármivel is foglalkozol, el vagy mélyedve egy feladatban, Borbála gond nélkül félbeszakít és a saját munkájához való feltétlen segítséget igényel. Ezek kb. olyan szintű kérdések, hogy iksszel írják-e a tyúkszart és hasonlók.

  Borbála megérkezése után simán átcsavarja a rádiót a neki tetsző csatornára, amely legtöbbször egy silány proliadó.

  Borbála csak fejhangon képes kommunikálni, ha kérdez valamit és nem tetszik a válasz, ingerült lesz, letorkol, félbeszakít és közben veri a kezével az asztalt.

  Borbála (büszke értelmiségiként) semmilyen könyvet nem olvas, egyedül a Best és Story magazin témájában járatos, fanatikus nézője az összes beszélgetésműsornak (ezt másnap úgy meséli, hogy milyen intelligens műsor volt tegnap a Józsi barátban).

  Borbála a közélet egyéb területein és a kultúrában tragikusan tájékozatlan. Márairól sosem hallott, egy véletlenül meghallgatott híradás után pedig azt kérdezte: -Teeee, figyelj, kik azok a zsidók és a palesztinok és mit akarnak egymástól?

 Borbála nagyon vonzó nőnek tartja magát, ám szája gyakran méterekről érezhetően büdös és nyáron erős hagymaszaga is van. Borbála a mosdó meglátogatása után ritkán mos csak kezet.

  Kedvenc szava az "intelligens", nála nemhogy a mosópor ilyen, de még a kertkapu is.

  Előfordul, hogy lemállik róla a máz és ilyenkor az ember tényleg megsajnálja: egy buta, komplexusos kisgyerek képe tűnik elő ilyenkor. Ezek a legemberibb pillanatai.

Borbála a volt kolléganőm, szomszédos asztalnál dolgoztunk, én is "lótetűista" vagyok, ezekkel a kérdésekkel engem fárasztott. Ugyan kizártnak tartom, hogy olvasna bármilyen blogot, engem egyébként sem érintene a dolog már, de nem is lenne elegáns, ha beazonosítható lenne, hiszen az ember vagy a szemébe mondja a véleményét, vagy megtartja magának. Ezért igyekeztem inkább jelenségként megfogni, biztosan sok Borbála létezik.

Hát, hogy futkosnak még Borbálák közöttünk, ebben én is biztos vagyok. Köszönjük Ödön!

Kedves Olvasó!

Öntsd ki a szíved, amíg nem késő! Az ásó-kapa-nagyharang eljövetelekor te már nem panaszkodhatsz! Nem csak a saját, hanem ismerősöd történetét is elküldheted.

Sztorikat a hulyevel(kukac)gmail.com e-mail címen fogadunk.

4 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hulyevel.blog.hu/api/trackback/id/tr332752210

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Amit én konstruktív kritikának szánok, azt mások sértésnek veszik 2011.04.03. 09:49:16

Én lepődöm meg legjobban, hogy most írok egy pszichológusnak, egyáltalán nem terveztem, csak véletlenül keveredtem a honlapjára, és gondoltam, miért ne. Hiszen van problémám, nem is kicsit. 31 éves nő vagyok, és a kollégáimmal való együttműködésben van...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Styxx 2011.04.01. 20:05:37

Lenne egy tippem Borbála "lőtetűista" foglalkozására, de valszeg sok a rokonszakma. Jó írás. A nyári hagymás lehelet a magát szépnek és okosnak is képzelőtől meg broááá...

DeborahW. 2011.04.03. 13:13:19

Kedves blogoló!

Nem csak egy ilyen ember létezik a világon! Több is van, csak azok szerencsére még nem keresztezték az útját... :D

cs.posztolo 2011.04.03. 15:22:35

Imádom az ilyeneket...

Borbála vagy kommunikáció szakos, vagy jogász.

Viaa 2011.04.04. 11:45:31

Nagyon jó! Igen jópofa körülírása a felsőfokú végzettséggel rendelkező (egyébként semmihez sem értő), rendkívül primitív emberfajtának. Sajnos én is ismerek hasonlót, és a tolerancia szintemet semmi sem csökkenti jobban, mint egy ostoba, buta ember "okoskodása".
süti beállítások módosítása