HTML

Hülyével együtt élni

Van ilyen sztorid? Írd meg: hulyevel(kukac)gmail.com

Friss topikok

Társasházi partiarc

2011.07.22. 07:00 :: hulyevel

A két héttel ezelőtti pénteki, guberáló vénasszonyos posztot küldő olvasónk eleget tett kérésünknek és elküldte a másik, társasházi életüket szintén keserítő lakó sztoriját. A történetben az a legszebb, hogy olvasónknak sikerült megszabadítani a házat az antiszociális zajforrástól. Köszönjük Anti Kulti az újabb sztorit és respect az intézkedésért. 

Mielőtt bárki izomagyú önbíráskodónak minősítené a posztírót: aki valaha már lakott társasházban, sírva könyörögne egy ilyen problémamegoldó szomszédért.
(A vége nem ér, hiszen arról azt írta, hogy nem történt meg:-)

 

Naszóval, a közléskényszeres ordibálós guberátor mama mellett volt egy kedves fiatalember, aki szintén megkeserítette a mindennapokat. Fölöttünk lakott a drága fiú a csajával, és egy keddi napon kezdődött az egész, amikor este tízkor elkezdett zenét hallgatni. Már amennyire az az igazi diumwisu-üpcürüp teknófos zenének nevezhető. Alapjában véve úgy vagyok vele, hogy nappal mindenki azt csinál, amit akar, de - különösen hét közben - este tíz után mély kuss van. Ha én tudom ehhez tartani magam, akkor más is. Ö nem tudta. Semmi baj, lehet, hogy csak elnézte az órát, felmentem, kopogtam, köszöntem, udvariasan megkérdeztem, hogy miért bömbölteti a zenét, mire azt a választ kaptam, hogy ő a csajával a konyhában dohányzik, a hifi meg a nappaliban van és így hallgatnak zenét. Kértem, hogy ezt ne tegye, elköszöntem, lementem. A zenét lehalkította. Tíz percre. Ismeritek az érzést, mikor pont elaludnátok, és hirtelen valami külső behatás - jelen esetben a tuc-tác-tuc-tác 110 decibelen - ezt az egészet odabassza?

Felmentem, kopogok, de úgy, hogy az utcán is hallatszott, már messze nem voltam olyan udvarias, valamint megkértem, hogy ugyan ne a kémlelőn keresztül beszéljünk már, mert az milyen. Reakció; ő nem meri kinyitni az ajtót. Megjegyzem, hogy valahol 120 és 140 kiló között szokok lenni, attól függően, hogy mit eszek edzés mellé... mondom baszod, ha be akarnék menni, nem ez az ajtó akadályozna meg. Mindegy, mondtam, hogy last call, zene alapjáratra, hogy én ne halljam, mert vele ellentétben én dolgozom és reggel kelnem kell. Ennyiben maradtunk, zene aznapra lelőve, gondoltam, megértette.

Nem. Szerdán ugyanez pepitában, csak este kilenctől kezdve. Sebaj, tízig nem ugrálok, de bazmeg fél tizenegykor már felballagtam, laza kopogás, amitől kicsit beszakadt az ajtó. Jön a hülyegyerek, már valami társaság is volt nála, pár hasonló drogos gyík, 40 kilós kis szarok, akik nem pislognak, tágra meredt szemmel szeletelnek miközben a képzeletbeli rágójukat rágják, lovely. Mondtam, hogy még mindig hétköznap van, másnap szintén dolgozom, ahogy a többi normális ember is, úgyhogy a tegnapihoz hasonlóan kuss, mert késő van. Oké, bocsbocs, izé. És baszod, ugyanaz, ahogy elaludtam volna, megint kezdi verni a fejem belülről a basszus, na ott beborult minden, akkor már csak vörös gőzt láttam. Felmentem, kopogtam, kijött. Úgy ordítottam vele, hogy a rémülettől tágra meredt szemén folyt le a nyálam, megmondtam, hogy ha még egyszer vissza kell jönnöm, biztos, hogy kitépem a torkát és beleköpök a tüdejébe. Megjegyzem, hogy az időközben szintén aludni nem tudó többi lakó élénken helyeselt a háttérben az összes szinten. Zene over, én le, szusz ki, alvás.

Csütörtök ismét, mondom bazmeg, mint egy törött lemez, plusz akkor már egy kifejezetten népes társaság is volt nála, akik főállásban a gangon bandáztak, nyilván nem csendben, nem józanul és szintetikusan is tudatmódosítva. Kimentem, első körben, gondoltam, csak felszólok, hogy óvodapofa alapállásba és irány befelé. Nem várt reakció fentről: gyere fel, ne onnan járjon a szád. Na a kurva anyádat, felballagtam, nagyon mély kuss lett:
— Melyik baromállat drogos kis geci érzi magát erősnek?!
Hirtelen egyik sem, oké, akkor basszátokmeg, hol a házigizda?! Kijön a gyerek, mondom bazmeg most volt elég, mi a kurva anyádat képzelsz magadról?? Reakció - most figyeljetek - neki szülinapja van. Azt ünneplik. Mondom kedd óta? Ja. Kedd óta. — Édes kisfiam, azt akarod nekem mondani, a jó kurva anyád három napig vajúdott veled, hogy kedd óta szülinapod van???!!! Erre nem volt válasz, úgyhogy a legalpáribb modoromat elővéve hazaküldtem mindenkit a büdös drogos kurva anyjába, illetve a háziköcsögnek beígértem egy nagyon alapos verést a továbbiakra.


[Ezt az illusztrációt a posztküldő engedélyével hoztam le. Annyira azért nem vagyok hülye, hogy letépessem a fejem. Hulyevel - a szerk.]

Mindezek mellett úgy gondoltam, hogy egyrészt rengeteg a tanú, másrészt nem feltétlenül hatékony a problémakezelés szempontjából, ha ott helyben legépelek pár gyíkot, úgyhogy inkább jó éjszakát kívántam. Másnap elballagtam a közös képviselőhöz, megkérdeztem, hogy kitől bérli az a gyökér a lakást, majd az illetőnek írtam egy másfél oldalas levelet az összes idevágó Ptk. és Ltv. idézettel, aminek következtében négy nappal később arra lettem figyelmes, hogy a kis gennygombóc elkezd pakolni és kaptam egy mailt a tulajdonostól, amiben 56-szor elnézést kért, valamint közölte, hogy felmondott a bérlőnek.

Hepiend. Most írnám, hogy a soros hétvégén közepesen berúgva összeakadtam a sráccal a ház előtt, és búcsúzóul - noha nem volt ellenfél - úgy vágtam szájon, hogy mind a négy kukát felborította, de ilyet nem ír le az ember... úgyhogy természetesen ez nem történt meg :)
 

Kedves Olvasó!

Öntsd ki a szíved, amíg nem késő! Az ásó-kapa-nagyharang eljövetelekor te már nem panaszkodhatsz! Nem csak a saját, hanem ismerősöd történetét is elküldheted.

Sztorikat a hulyevel(kukac)gmail.com e-mail címen fogadunk.
 

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hulyevel.blog.hu/api/trackback/id/tr473081074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Disznó Úr 2011.07.22. 08:21:24

Hahaha. Tényleg hepiend. Igaza van a srácnak, vannak emberek, akik csak az erőből értenek. Primitív emberek ellen csak primitív módszerek hatásosak. Szabad fegyverviselést!

Törökátok 2011.07.22. 08:40:21

Na végre, még egy civil fegyverviselés-párti ember! ;) azt hittem, egyedül vagyok... :D

modav 2011.07.25. 15:42:32

Ha még egyszer, bár ne adja az ég, társasházba kényszerülök, remélem olyan szomdszédom lesz mint a post-író. Csend és béke biztosítva:)

ügyfélszolgálatos 2011.07.25. 15:48:47

Én nem értek egyet az erőszakkal, de tényleg vannak akik csak ebből értenek. Ilyen tücc-tücc idióta szomszéd nekem is volt. Ott is csak akkor halkult el amikor megígértem, hogy kiszedem a konyhaablakból és eltöröm. :P De van olyan kollégám is (sajnos még mindig) aki szintén csak a pofánverés beígérésre hagyta abba a dög melegben az ablakok becsukogatását.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.07.26. 12:02:40

Nekem eddig csak a petárdázó srácokkal gyűlt meg a bajom. Mindegyik azt mondja, hogy hát szüli nap, név nap, anyák napja, halottak napja, nyereség részesedés osztás mittudomén van. De ha sokan lakunk egy kerületben, akkor minden napra esik egy pufogtatni való. Tessen szilveszterkor kitombolni magát.

Én a viszonylag kulturált beszólást használtam és ez hatott is.

Tony Almeida 2011.08.05. 12:21:44

A szomszéd arc öregbácsikának szokása volt, hogy - mivel este 8kor már alszik tökrészegen - reggel 6kor kivitte az udvarra a tévéjét, és üvöltette a NótaTV-t, a tárva nyitott ablakunktól néhány méterre, az újszülött gyermekünk folyton arra ébredt.
Szóltam neki többször, hogy legyenmákedveshalkítani, aztán egyszer az asszony szólt neki, azóta később kezdi a zenebonát. Ha itthon van, reggeltől estig üvölt a hegedű a tévéjéből, de mi a túrót tudok csinálni vele.

ügyfélszolgálatos 2011.08.05. 15:11:42

@Tony Almeida: Hát ha nekem felkeltené az újszülött gyerekemet, minimum pofán verném.

Tony Almeida 2011.08.05. 15:57:30

@ügyfélszolgálatos:
Eegen, lehet, hogy azt kellett volna, a fene egye meg, én vagyok birka, mert a jószomszédi viszonyt nézem sokszor. Egyébként rendes arc az öreg.
A másik szomszéd nem köszön kb. fél éve, mert szólni mertünk, hogy vágja le a kib*szott diófájának az ágait, mely a tetőnket verdeste már.
Én is tudnék írni egy jó kis posztot a szomszédaink viselt dolgairól. :D

hulyevel 2011.08.05. 18:11:50

@Tony Almeida:
Ember, kérlek tedd azt! Helyesírással, stilisztikával ne törődj (bár kommentjeid alapján semmi okod aggodalomra e téren), illusztrációt mi majd keresünk, csak küld el a sztorid a hulyevel(kukac)gmail.com-ra, mert nagyon kifogytunk. Előre is kössz, és mástól is várunk ám!
süti beállítások módosítása